04.03.2013, 11:52
KEY ACCOUNT MANAGER לחברת מוצרי צריכה מובילה דרוש/ה KAM לשוק המאורגן.
לזיהוי האסטרטגיה והתכניות העסקיות של הלקוח.

דרישות:
השכלה אקדמאית (עדיפות: כלכלה, מנהל עסקים, תעשיה וניהול).
ניסיון בתחום המכירות.
ניסיון בעבודה מול לקוחות גדולים.

קו"ח למייל: tal@amitim.co.il
מנהל/ת רשת חנויות לחברה קמעונאית מובילה בתחום האופנה דרוש/ה מנהל/ת רשת חנויות.

דרישות:

הכרות עם עולם הריטייל- 5 שנים לפחות

נסיון מוכח בניהול אנשים

עמידה ביעדי מכר

הכרות את עולם האופנה- יתרון משמעותי

קו"ח למייל: tal@amitim.co.il

 
 
 השדות המסומנים ב- * הם שדות חובה
*  שם מלא:
*  חברה:
*  דוא"ל:
  נייד:
  
       
 
 
חיפוש
 
 
בין לקוחותינו
 
 

אודות עמיתים

 
 
 

מכון עמיתים הוקם ומנוהל מזה עשרים שנה על ידי צביקה שני, בעל תואר שני בפסיכולוגיה תעסוקתית. המכון מתמחה בתהליכי אבחון והערכה, ומספק שירותי ייעוץ ארגוני, אימון למנהלים וסדנאות בתחומי טיוב השירות והניהול.

הערכים המנחים אותנו הם מקצוענות, שירותיות, מחויבות ויצירתיות, ואנו נוקטים בגישה חיובית ונעימה, המקנה ללקוחותינו שקיפות מלאה, ובסופו של דבר מובילה לתוצאות!

שירותי עמיתים

עמיתים מספקת מגוון רחב של שירותים:

ניהול תהליכי גיוס
מיועד לסייע למנהל/ת המגייס/ת או למנהל/ת משאבי אנוש לאתר, לאבחן ולהעריך את המועמדים לתפקיד, תוך ריכוז המידע הרלוונטי אודותם.
תהליך הגיוס כולל:
•    הגדרת תפקיד מפורטת, איתור מועמדים בעזרת פרסום ובעזרת איתור אקטיבי.
•    מיון קורות חיים, ראיונות עומק, מרכז הערכה, שיחות עם ממליצים ומבחנים פסיכולוגיים.
•    דו"ח מצב יומי בו יוצגו נתונים על המועמדים הרלוונטיים ודוחות מסכמים על המועמדים 
     המומלצים.   


מרכזי הערכה
מיועדים לסייע למנהל/ת המגייס/ת או למנהל/ת משאבי אנוש באבחון ובהערכה. מרכז הערכה כולל 8 - 12  מועמדים שנמצאו מתאימים על סמך ראיון עומק. במהלך מרכז ההערכה תיערך הכרות עם כל המועמדים בהתייחס לרקע, למוטיבציה ולעוצמות שלהם. כמו כן, ייבחנו המועמדים במגוון דילמות ומשחקי תפקידים, הלקוחים מתוך עולם התוכן של התפקיד.
 
מבחנים פסיכולוגיים
מיועדים לספק למנהל/ת המגייס/ת או למנהל/ת משאבי אנוש תמונה רחבה על מועמד הנבחן לתפקיד ספציפי, תוך התייחסות לקריטריונים שהוגדרו מראש. האבחון בעמיתים אורך כ- 6 – 8 שעות. האבחון מיועד למגוון רחב של תפקידים: תפקידים מקצועיים, תפקידי ניהול ביניים ותפקידי ניהול בכירים. דו"ח האבחון כולל גם המלצה לדרך קליטת המועמד לתפקיד.

ראיונות עומק
מיועדים לסייע למנהל/ת המגייס/ת או למנהל/ת משאבי אנוש לבחון לעומק את הכישורים והמיומנויות של המועמד עבור התאמתו לתפקיד ספציפי. בעת הראיון ייבחן המועמד במשחקי תפקידים הלקוחים מעולם התוכן של התפקיד, וייבדקו יכולותיו וכישוריו למלא את התפקיד.
 
תהליכי אימון וייעוץ ארגוני
מיועדים לסייע למנהלים בארגון לשפר את האפקטיביות הניהולית שלהם ושל היחידה עליה אחראים. תהליך האימון / ייעוץ נועד לאפשר למנהל להשיג יעדים ומטרות עסקיות, כפי שהוא מגדיר לעצמו, תוך התייחסות לערכים החשובים לו ולאיזונים שהיה רוצה בחייו. תהליך האימון מטפח את המנהיגות של המנהל המתאמן, ומאמן אותו (אם הוא רוצה בכך) לטפח את המנהיגות של כפיפיו.



  שירותי עמיתים מכוונים ליצור עוצמה ויתרון יחסי ללקוחותיה.
 
 תהליכי אימון וייעוץ ארגוני הדרך להשגת מטרה זו מבוססת על ארבעה עקרונות:
 • אמון ביכולת הלקוח-  אמונה שהעוצמות, הידע והיכולת
    של הלקוח, הם אלו שיגרמו לו להצליח. תפקידנו בעמיתים
    לחשוף את העוצמות והידע ולהפכם לתוצאות עסקיות מוצלחות.
 •  חדשנות - פיתוח מתמשך של כלים חדשים כדי להתאימם
    לשוק המשתנה כל הזמן.
 •  שותפות ונחישות - ניצול הידע הרב שנצבר במכון עמיתים והידע
    הקיים בארגון הלקוח בעבודה משותפת בתהליך האימון  או
    הגיוס, למציאת הדרך להשגת המטרות המוגדרות על ידי הלקוח.
 •  כבוד – תהליכי האימון, הגיוס והמיון בעמיתים מכבדים את
    הלקוח ואת המועמדים, וערים לצרכים הגלויים והנסתרים בתהליך
    רגיש זה.


צוות עמיתים

במכון עמיתים עובדים מומחים בתחומי מדעי ההתנהגות:

---------------------------------------------------

בילי רוזנברג - יועצת אבחון והערכה
בוגרת תואר L.L.B בתחום משפטים במכללת שערי משפט.
ניסיון של ארבע שנים בתחום של משאבי אנוש, גיוס והדרכה מחברת תקשורת מובילה.
עובדת בניהול תהליכי גיוס ואבחון, ראיונות עומק והעברת מרכזי הערכה. 
 ----------------------------------------------------

גילי ניר - יועצת אבחון והערכה
בוגרת BA במדעי ההתנהגות במכללת רופין.
בעלת ניסיון של חמש שנים בתחום האבחון והערכה.
שימשה כבוחנת במרכזי הערכה, ולאחר מכן ,מאבחנת יחידה בחברת השמה מובילה.
מעבירה מרכזי הערכה, עוסקת באבחון, הערכה והובלת תהליכי גיוס.
 ----------------------------------------------------
טל אלתר- רצר
בוגרת תואר BA בתקשורת וניהול במכללה למנהל בת"א.סטודנטית לתואר שני בייעוץ ארגוני.
עובדת בתחום ההשמה מעל שש שנים, מתוכם שנה כמנהלת משאבי אנוש ברשת קמעונאית.
עוסקת באבחון מועמדים, ראיונות עומק, העברת מרכזי הערכה, איתור מועמדים דרך איתור אקטיבי, קשרים ורשתות חברתיות.
מאמינה כי חשובה "שורת התוצאה", אך הדרך חשובה לא פחות.
 
 ----------------------------------------------------

 

גרסה להדפסה גרסה להדפסה       שליחה לחבר שליחה לחבר